donderdag 5 februari 2015

Hair of the day




De hairtutorials van Amber Fillerup zijn de filmpjes die ik nu het liefst kijk. Wat een toffe dingen kan je toch eigenlijk met je haar. Normaal gesproken doe ik mijn haar in een staart en ben ik wel klaar. Vriendinnen snappen eigenlijk niet waarom ik niets doe met mijn lange haar en begon daardoor toch eens op YouTube te zoeken naar leuke creaties. De blog van Amber (waar ik al een hele blogpost over heb gemaakt) bracht mij naar haar YouTube filmpjes en al gauw was ik verkocht. 

Ik deed deze tutorial, mijn vlecht is niet zo vol geworden als die van haar, maar mooi vind ik het wel geworden! Amber gebruikt zelf vaak extensions om het haar voller te maken, misschien moet ik daar toch ook maar eens aan beginnen..

Wat vinden jullie van de vlecht?

Foto's door mij.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Beetje rommelig, maar daar houd ik wel van ;) Helaas heb ik er niet het haar voor..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, is weer eens wat anders :)
    Het is echt al lang geleden dat ik je blog las (dat ik uberhaupt blogs las), dus ik zie het nu pas, maar wauw, je lay-out is zo tof! En je foto's vind ik ook heel erg mooi...<3

    BeantwoordenVerwijderen

);