zondag 8 februari 2015

Embryolisse Lait-Crème Concentré


Bekend als de crème van de modellen: de Embryolisse Lait Creme. Mijn moeder bracht hem een half jaar geleden mee uit Frankrijk. Ik wilde hem al een hele lange tijd graag uitproberen, maar hij was erg lastig te krijgen (nu is hij gewoon te koop bij de Douglas). De crème wordt in de hemel geprezen door verschillende bloggers, maar vind ik hem net zo goed?

De structuur is erg prettig: dun, maar niet te dun. Het voelt als luxe. Wanneer ik hem op mijn gezicht smeer, voel ik een klein laagje intrekken in mijn huid. Na een aantal maanden gebruik te maken van deze crème merkte ik het verschil. Mijn gezicht voelt zachter, prettiger en vooral weinig onzuiverheden en droge plekjes. Een crème die ik iedereen zou aanraden!

Deze crème is te koop bij de Douglas en Embryolisse webshop voor 18,50

2 opmerkingen:

  1. Ohh, klinkt goed! Een fijne, dagelijkse moisturizer is een must :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb deze crème jaren geleden ook gebruikt.. héérlijk! Op dit moment gebruik ik de dagcrème van Medex. Ook een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen

);