woensdag 21 januari 2015

Ik heb een leuke mannen blog ontdekt



Mannen met een eigen stijl en een blog: vind ik leuk! Via Lookbook vind ik wel vaker mannen met een gave stijl, maar vaak vind ik deze niet zo draagbaar voor de "gewone" jongens. Justin Livingston blogt op Scout Sixteen. Een leuke jongen om naar te kijken (wat natuurlijk nooit verkeerd is) met een geweldig gevoel voor stijl. Hij heeft een hele relaxte, toegankelijke stijl. Ondanks dat is het zeker te zien dat hij er wel over na heeft gedacht. Een blog waar je zeker even een kijkje op moet nemen!


Foto's van Scout Sixteen

4 opmerkingen:

  1. Wat super leuk!! Echt een leuke stijl heeft hij, ga hem aan mijn vriend laten zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke stijl heeft hij zeker! Leuk dat je dit op je blog laat zien. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij heeft echt een hele leuke stijl. Ik vind het altijd zo cute als mannen bloggen haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

);