maandag 19 januari 2015

Een nieuw hoofdstuk




Het is heel heel heel erg lang geleden. Het afgelopen jaar is mijn blog een beetje op de achtergrond gevallen. De twijfels waren groot of ik nog wel door wilde gaan. Vond ik het nog wel zo leuk als in het begin? In dat jaar is er ondanks dat een hoop gebeurd. Dit kan je allemaal teruglezen in deze post. Het was een fijn jaar, maar ook een jaar met veel twijfels.

Sinds november lees ik weer blogs. Hierdoor begon het toch weer erg te kriebelen. Ik heb meerdere malen gepost dat ik weer ging beginnen, maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen. Een semester met een groot project was iets wat mij tegenhield. Ik had er simpelweg even de tijd niet voor om achter mijn laptop te kruipen en te schrijven en foto's te maken. Deze week heb ik alles in kunnen leveren en heb ik twee weken vrij. Alle tijd om weer heerlijk in het ritme te komen. Ik kan niet wachten om weer lekker te schrijven over van alles en een heleboel nieuwe blogs te ontdekken. Ik zal gaan schrijven over fashion, beauty en fotografie. De drie dingen waar ik mee begon en toch wel het allerleukst vind. Verwacht vooral de eerste twee weken lekker veel blogpost en geniet met mij mee!

Daarbij kan je mij ook weer volgen via Twitter, Instagram (@jesuissaskia) en Pinterest. Oh, en het is de tijd van de feestjes! over een week ben ik jarig en volgende maand bestaat mijn blog alweer drie jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

);