donderdag 22 januari 2015

Bobbi Brown Black Scotch Long-Wear Gel Eyeliner




Sinds ik de nieuwe collectie van Bobbi Brown had gezien op Beautyscene, wist ik het zeker: het palette en de eyeliner waren de twee dingen die ik moest hebben. Helaas was het vinden van deze twee producten lang niet zo makkelijk als ik dacht. Ik had na een maand de hoop opgegeven, op internet was het overal uitverkocht dus ik verwachtte niet meer dat ik deze twee parels in mijn handen zou krijgen.

Toevallig ging ik zondag even langs de Douglas, ik heb de laatste tijd erg veel last van irriterende huid rond mijn ogen en was op zoek naar een fijne oogcreme. De Douglas-meisjes waren allemaal erg druk, dus ik besloot om eventjes langs de make-up counters te lopen. En daar lag hij dan: de Bobbi Brown Black Scotch Long-Wear Gel Eyeliner. Ik had er niet meer van kunnen dromen. Het was de allerlaatste en ik was het allergelukkigste meisje.

De bruine eyeliner en de gouden glitters geven en heel mooi effect. Ja, ik ben verliefd.

Helaas is deze eyeliner overal uitverkocht. Je zou het nog kunnen proberen bij jou Douglas en heel hard hopen dat hij er toch nog bij zit. Misschien ben jij wel net zo'n geluksvogel als ik.


Foto's door mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

);